.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور قاليباف در انتخابات قطعي است

نماينده دوره چهارم رشت در مجلس شوراي اسلامي در جمع هواداران واعضاي ستاد انتخاباتي دكتر قاليباف درشهرستان املش از راه اندازي دفاتر جمعيت پيشرفت وعدالت ايران اسلامي ظرف دو هفته آينده در تمامي شهرستانها وبخش ها ي استان گيلان خبرداد.

دكتراحمد نصرتي راد افزود:شوراي مركزي اين جمعيت هفته گذشته در تهران با شركت فعالاني از سراسركشور انتخاب گرديده اند و بزودي دبيركل آن از سوي شوراي مركزي اين جمعيت انتخاب مي شود.
وي خاطر نشان كرد:جمعيت پيشرفت و عدالت ايران اسلامي طيفي از گروه‌هاي سياسي طرفدار محمدباقر قاليباف را شامل مي‌شود كه مورد استقبال هواداران وي در سرتا سر كشور و بسياري از نيروهاي اصولگرا قرار گرفته است.

نصرتي راد افزود: طيف هاي مختلف اصولگرايان هنوز تصميم قطعي جهت حمايت از هيچ يك از كانديداها را نگرفته اند وهنوز وارد بررسی مصادیق نشده اند و برخي اظهارنظرها نيز نظرات شخصي افراد است كه مطرح مي شود و دكتر قاليباف يكي از گزينه هاي جدي اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري است .
وي اظهار داشت:به هر حال اصولگرایان به دنبال كسی هستند كه توانمندتر از مديريت حاضر بتواند این تفكر را نمایندگی‌‏كند بنابراین آنها خود را محدود به ایشان نكردند و به دنبال افرادی هستند كه با قدرت بیشتر و با نقاط ضعف كمتری بتواند نمایندگی كل جریان اصولگرایان را داشته باشد.
وي افزود:حجم دعوتها ازسوي قشر هاي مختلف خصوصا نخبگان و چهره هاي دانشگاهي و علمي و احزاب جهت كانديداتوري دكتر قاليباف رو به افزايش است و استقبال گروه هاي اصولگرا از دكتر قاليباف نسبت به ساير كانديداها بيشتر مي باشد.
نماينده دوره چهارم مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي افزود : بطور قطع دكتر قاليباف كانديداي رياست جمهوري خواهند شد وبه نفع هيج يك از كانديداها نيز كناره گيري نخواهند كرد.
وي افزود: دکتر قالیباف در طول دوران خدمت خود چه در کسوت نظامی و چه در کسوت شهرداری تهران نشان داده است که دارای توانمندی های خوب و لازمی برای اداره کشور است و خوب است چنین نیرویی در انتخابات حضور یابد واظهار داشت: قالیباف همچنان از زمینه‌‏ رای‌‏آوری در میان مردم برخوردار است، و مردم در انتخابات گذشته به قالیباف به عنوان یک چهره صرف نظامي می‌‏نگریستند؛ اما الان همه از او به عنوان یک چهره متخصص و کارآمد یاد می‌‏کنند.
عضو مجمع نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد:هم اكنون حجم وسيعي از نمايندگان فعلي و ادوار گذشته مجلس نيز از دكتر قاليباف جهت كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري دعوت كرده اند واستفبال نمايندگان مجلس نيز خود گواه بر توانمند بودن ايشان در عرصه مديريت كشور است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

HESSAM 14 اسفند 1387
من از آقاي قاليباف خواهش دارم در اين انتخابات حضورفعال داشته باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.